Wat zijn de verzendkosten wanneer je een parfum per post wil versturen?

En waar moet ik op letten, zodat de parfum niet breekt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
2.1K

Antwoorden (4)

Tarieven per 1 januari 2010

Soort pakket Gewicht BTW-vrij
Basis Pakket 0 - 10 kg
€ 6,75
Incl. BTW
Zeker Pakket 0 - 10 kg
€ 8,61
10 - 30 kg
€ 12,95
Rembours Pakket 0 - 10 kg
€ 15,11
10 - 30 kg

luchtzakjes die ze bij de tnt heben maen het iets veiliger
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
DHL for you doet het al voor 4,50
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vanaf = vanaf € 4,50.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar dhl4you doet er 3 dagen over en voor 4,50 is het van dhl point naar dhl point en dus niet naar een postadres
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee zeg, dhl is 5.95 en als je het pakje zelf via internet betaald en labelt, is het 4.95. ( minstens 3 werkdagen onderweg ook)
die 4.50 is als je het via de brievenbus zou versturen maar met alle bubbelplastic om te beschermen past dat nooit, en anders zou ik hem gewoon via de tnt doen want dan is het hooguit 2.20 goedkoper en sneller dan. ( door de brievenbus dus)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oja en wolgen dhl stuurt van
dhl punt naar dhl punt maar ook
van dhl punt naar huisadres of
van huisadres naar huisadres.
dus dat is niet waar wat je daar zegt.
Zoek een doosje waarin het flesje wat ruimte heeft.
Pak onder ,en helemaal rondom het flesje allemaal kranten propppen voor de bescherming.
Dan weet je zeker dat het goed over komt.
Dan kun je het pakje rustig laten vallen er gebeurt echt niets mee.
Bij de sorteercentrales wordt er gewoon gegooid met pakketjes.
En of je het via tnt 6,75 doet of via dhl vanaf 4,50 moet je zelf beslissen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoals hierboven al staat vermeld(de kosten) kunt u het ook voor 7.95 (ongeveer of 7.75) laten versturen, en dat het gelijk de volgende dag aankomt. zo zorgt het ervoor dat het niet langs veel posten gaat, en de kans niet groot is dat het breekt. ook mag u er altijd een grote sticker met BREEKBAAR op plakken, zodat ze extra voorzichtig doen.