Ik wil mijn haar beschermen tegen de zon met een spray, welke spray is daar geschikt voor?

Zonnespray voor het haar

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.3K

Antwoorden (3)

Van Andrélon, ik weet niet hoe ie heet maar je kunt hem vinden bij het Kruidvat e.d.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
John Frieda - Frizz Ease Moisture Barrier Firm-Hold Hairspray

Hier staan nog een paar produkten:

http://beauty.rubriek.nl/modeschoonheid/zon_haar.php

Phyto PhytoPlage Extra Versterkte Bescherming spray 125ml

De niet vette modellerende beschermende laag vormt een onzichtbare bescherming, herstelt de glans en beschermt het haar tegen het uitdrogen

Kérastase Brume Jour Protectrice: Micro verstuivende, beschermende spray voor gekleurd haar. Sprayen op droog haar. / With its micro-diffusion mist, Brume Jour Protectrice will protect the hait without feeling heavy. Spray on dry hair before sun exposure.

Alle merken hebben wel een beschermende spray in de collectie.
Gebruik die in combinatie met shampoo, conditioner, fohnbeschermer etc. van dezelfde lijn.

http://www.fashionata.be/beauty/haarbescherming-tijdens-het-zonnen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kerastase heeft een speciale lijn met uv bescherming. Ook een spray. Is te koop bij goede kapsalon en werkt prima!