Zijn er nog vrouwen die het net als ik fijn vinden om zonder bh door het leven te gaan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
7.2K

Antwoorden (22)

Ja hoor, er zijn meer vrouwen die het fijn vinden om te zorgen dat zij zo snel mogelijk hangers hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat een onzin
mijn vrouw draagt haar hele leven geen BH en het enige dat hangt zijn haar mondhoeken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ook sneu voor je!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Persoonlijkheb ik liever een dame met hangende borsten,dan één met hangende mondhoeken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat en bullshit- antwoord. IEDEREEN weet toch tegenwoordig dat je borsten NIET gaan hangen van het niet-dragen van een beha maar door allerlei andere (voornamelijk hormonale) invloeden.
Ik draag mijn hele leven - verplicht en met frisse tegenzin- WEL een beha, maar slaagde op mijn zestiende al niet meer voor de potlood-test, hoor. Helaas.....
(Niet eens voor de laptop-test trouwens. )/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@ dingdong Whahahaha!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb daar nog nooit van gehoord Marleen, bron?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jeetje ; dan zou ik boeken en tijdschriften moeten noemen die ik zo ECHT| niet paraat heb (met name boeken over zwangerschap trouwens). Ah, ik heb iets gevonden. En wel grappig ; daarin wordt zelfs -onderbouwd!- geclaimd dat een beha dragen de OORZAAK kan zijn van hangborsten. Da's nieuw voor me. http://www.makemyday.eu/borstvergroting/borsten/hangborsten/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Roken schijnt ook een oorzaak te zijn lees ik hier. Helaas pindakaas hingen ze bij mij al lang voor ik begon te roken, dus dat kan ik niet verifiëren.
Dit schijnt ontzettend populair te zijn in de showbizz wereld. De push-up bra is zoooo 1970 :-)-8

Verschillende bekende muziek/film sterren zijn de laatste tijd gesignaleerd waarbij de tepels duidelijk tegen de 'schaarse' kleding drukken. Ik zeg doe(n)!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
AWM
13 jaar geleden
Ik heb op één of andere manier de indruk, dat jij geen vrouw bent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja duhhh, die hebben allemaal neptetten die blijven vanzelf wel rechtop, die hebben geen bh nodig.
ha ha,grappige vraag..ik heb 'm liever aan.het beweegt veel fijner.ik denk dat t er ook aan ligt hoe groot of klein ze zijn.ik heb ze in alle maten gehad.toen ze kleiner waren maakte t niet veel uit.maar toen ze grooter waren moest ik er echt één aandoen,maar was ik ook blij als ie na een tijdje weer af mog.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ivm reuma is zonder BH het prettigst.
om minder op ma Flodder te lijken staat
een BH mij goed, dat wel..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze zullen er zijn maar ik ben er niet een van.
Afschuwelijk als een vrouw zichtbaar geen bh aan heeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1
Nou ja, ik ben geen vrouw maar een kind/tiener (hoe je het ook wilt gaan noemen.).
En ik draag ook niet echt bh's. Nou ja als ik thuis ben niet. En als ik naar school ga wel. Maar dan draag ik gewoon zonder vulling en soms wel + beugel. Want ik heb vaak een maatje groter dan ik eigenlijk heb. Dus dan heb ik gelijk zo'n dikke.. die ik eigenlijk niet heb....

Maar krijg je daar hang tieten ervan als je geen bh draag? :$
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
NEE, daar krijg je geen hangtieten van. Die krijg je van de zwaartekracht (uiteindelijk, en allemaal. In het bejaardenhuis zitten geen vrouwen met tepels die naar het plafond wijzen) en vooral van zwangerschap. NIET van borstvoeding en NIET van het niet-dragen van beha's. Daarnaast speelt ook nog een erfelijke factor mee. Als ze bij je moeder op de knieën hangen, kun je beha;s dragen wat je wilt, maar vroeg of laat ga je voor de bijl. En het formaat bepaalt mede hoe snel de zwaartekracht vat op je krijgt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, als je geen BH draagt, train je je borstspieren vanzelf ook wat meer en gaan ze dus niet hangen. Die waarheid is inmiddels achterhaald gelukkig. Dus verbranden die tent en laat wapperen in de wind, die prammen! Maak je niet druk xxTralala, doe gewoon wat jij het fijnst vindt.
Er zijn er velen ! Er zijn in Nederland alleen al 70.000 geregistreerde naturisten. Laten we er vanuit gaan dat de helft vrouw is dan zijn er dus zowieso al 35.000 vrouwen die het plezierig vinden om zonder bh door het leven te gaan. Ik heb namelijk nog nooit een vrouw op een naturistencamping gezien zonder slip en met bh !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha, als officieel naturist met naaktheidsausweis kan ik zeggen: lekker lui naakt in de zon liggen is prima zonder BH, maar bij echte activiteit hebben sommige vrouwen er gewoon één nodig. Mijn oplossing is om gewoon lekker lui in de zon te liggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kan me niet voorstellen dat er veel naturisten zijn die 24 uur per dag naakt zijn, en hun naturisme zegt niks over het wel of niet dragen van een bh op de tijden dat ze wel gekleed zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
SusyQ even uit nieuwschierigheid, wat houdt een naturist met naaktheid ausweis eigenlijk precies in?
niks fijner als 2 schommelende tieten op een zomerse dag! wat hou ik er toch van om buiten te zijn met me werk.
Meiden bedankt! :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja: IK

ik vind het harnas van de BH een aanfluiting voor mijn vrouwenlijf.
zeker bedacht door een vent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pierre Cardin als ik me goed herinner. Maar dan wel als alternatief voor het corset. dus 't was goed bedoeld ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dind dong ding dong.. SORRY Maar kon t ECHT niet laten ;)
AWM
13 jaar geleden
LOL@Gee! Hahahaha!
Vorige week sprak ik er nog eentje die mij verzekerde dat ze nooit een bh droeg. Het viel me mee wat ik zag.

Want ik had een tante, het was een oud-tante, en geloof me of niet, het is eerlijk waar. Als ze de ceintuur van haar jurk aantrok, zaten haar tepels eronder bekneld.

Ook had ik ooit eens op school een bhloos meisje met slingert...... naast me in de bank. Ik was er zo door gegeneerd, ze hing altijd half tegen me aan, als we samen in een boek moesten kijken.

Nee, geef me toch maar een bh. Al is het een kunst om een lekker passende te vinden. Ik zou de drempels niet overleven, die ik al fietsend tegenkom.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan me wegvegen!!hahaha +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zulke tantes heb ik nou ook, die zijn erg blij met de BH. Maar dan zou ik tegenwoordig toch kiezen voor een borstverkleining.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
woehahahahahha!! GEWELDIG!!! een beetje van jezelf en een beetje van hunkemoller.... helemaal mijn idee! :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hehehe
overdag draag ik graag een bh
maar als ik savonds heb gedouched pyjama aan en dat rotding uit haha.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, zonder bh door het leven gaan is wel fijner...
Het ziet alleen niet.
Zie je het al lopen een vrouw met grote borsten zonder bh... Dan hangt alles ook zo te bengelen bah!
En als je kleine borsten 'of normaal' hebt kan dat weer wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat gebengel voelt ook vreselijk.
Vroeger droeg ik altijd bh's en vond ik dat ook fijn. Sinds ik veel ben aangekomen, draag ik ze nooit meer. Het zit gewoon niet fijn als je overgewicht hebt, dan duwt het zo in je vet. Als je rechtop staat gaat het wel, maar als je zit is het niet fijn.
Ik zou nooit gedacht hebben dat ik juist nu ze niet zou dragen, aangezien ik ze nu qua cupmaat veel harder nodig heb dan vroeger. Maar het zit gewoon vervelend.

Maar bij het fietsen over hobbelige wegen mis ik 'n bh wel, maar verder weinig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
JUIST vanwege mijn overgewicht kan ik niet meer met goed fatsoen behaloos in de openbare ruimte. En dat in het vet snijden valt ERG mee als je een beha koopt die je past. Al valt het niet mee om passende beha's te vinden in maatje 105 of 110, ze ZIJN er wel, hoor. Goede foundation is de basis van al je kleding, JUIST ook met een maatje meer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja ik zou ook denken dat ik juist nu er meer behoefte aan zou hebben. Ik heb nog geen 105, er zijn er nog genoeg in mijn maat. Maar toch zit het niet lekker, ook als het de goede maat is. Als ik rechtop sta maakt het niet uit, dan zitten ze oke en snijdt het ook niet, maar als ik een beetje gebogen zit of wat meer onderuit hang, dan is het dus heel vervelend. Met name met beugel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien eens zonder beugel proberen ?? (Ik zweer er nog bij trouwens hoor).
Toch misschien een idee eens goed je maat te laten opmeten in een speciaalzaak; je zal niet de eerste zijn die blijkt een verkeerde omtrek/cupmaat te dragen.
Als je 100 B hebt LIJKT 95 C wel te passen, maar de afstand en ronding van de borsten zijn dan niet goed, waardoor inderdaad de beugels niet lekker zitten of prikken, of het midden sluit niet tegen het borstbeen, of de banden zijn te smal....scheelt allemaal ECHT heel veel. Maar eerlijk is eerlijk, onderuit zakken op de bank wil met geen ENKELE beha prettig zitten, hoor.
Naarmate je een beha voor het mooie harder nodig hebt, is het een minder prettig kledingstuk om te dragen. Van iemand met een A of B-cup die (nog) geen enkele last van de zwaartekracht heeft, begrijp ik sowieso niet waarom die vrijwillig een dergelijk rampzalig onding dragen. Maar ze zijn er.
Vrijwel iedereen die ik ken overigens trekt het ding zo snelhet maar enigszins mogelijk is weer uit - ik vaak nog eerder dan mijn schoenen. Behalve mijn dochter met haar rubberen B-cupje ; die sláápt er volgens mij zelfs in.
Een hekel hebben aan beha's is dus blijkbaar niet erfelijk.....

Er zijn overigens ook mannen met een hekel aan beha's. Mijn vader zei vroeger al dat ze altijd zo knellen bij de polsen..

Het alternatief echter is met name visueel toch wel een stuk minder aantrekkelijk. En een goede beha hoef je maar weinig last van te hebben, alleen zonder dat harnas is net effe prettiger.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat ben ik toch echt niet met je eens. Alleen als ik een dag lang echt helemaal niks anders doe dan op de bank hangen wil ik hem nog weleens uit pure luiheid niet aan doen 's ochtends. Maar verder heb ik hem altijd aan en is het meestal het op twee na laatste wat ik uit doe 's avonds (slip & sokken). Met mijn maat C wil ik absoluut niet zonder en ik ken ook geen vrouwen die dat wel doen...
AWM
13 jaar geleden
+1 voor je guitige vader! LOL!
Ja, ik ... maar het ligt wel aan de situatie... als ik een medisch onderzoek moet ondergaan doe ik er altijd een aan... en met zo'n heel klein strak zomert-shirtje... tja, dan is zonder bijna hetzelfde als dat je het shirtje ook maar weglaat... dus dan doe ik 't ook...net als met sporten...

Maar het is de keus... 't gemak, of de stevigheid (lekker los gaat eerder hangen). Hnagt wel van je maat af natuurlijk... hoe zwaarder hoe groter de zwaartekracht...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja hoor die van mij gaat ook zo snel mogelijk uit als ik thuis ben en geen visite meer verwacht ofzo.
Ze hangen er niet meer of minder om maar mijn schouders voelen gelijk een stuk beter als die striemende bandjes van mijn schouders zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je bh striemt of knelt heb je gewoon de verkeerde maat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tja eerder rijp voor een borstverkleining.
Er zijn natuurlijk vrouwen die het prettig vinden om zonder bh door het leven te gaan. maar het is misschien wel lekker, maar niet echt mooi. de meeste mannen vinden vrouwen in bh veel mooier, en al helemaal als het lekker strak is. dus het is wel fijner, maar de mannen vinden het minder mooi, en de kans is dat je nagekeken word, en dat wil je natuurlijk niet!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, ik. Als het even kan doe ik er geen aan, hangt er van af welke kleren ik draag. Ik heb niet zo'n grote borsten. Het moet niet zo zijn dat de "knoppen" te zien zijn, is lelijk. BH's zijn ongemakkelijke dingen, ik heb nooit een fijne aan gehad.

Toegevoegd na 48 seconden:
Lekker "loose in de bloes".
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Over het wel of niet dragen van bh`s bestaan nogal wat onduidelijkheden.En ook zie ik dat het weer veel vragen oproept.
Iedereen weet wel dat een bh een ondersteunende functie heeft.Daarnaast kan het dragen van een bh er voor zorgen dat een vouw haar figuur kan corrigeren.
Er is ook een testje (potloodtest) waarmee je kunt controleren of een hb nodig is. Je tilt een borst op en legt tegen de huid een potlood (oid)Dan laat je de borst weer zakken en als het potlood valt, hoef je gen bh te dragen.
Wanneer het potlood niet vald hebben de borsten ondrsteuning nodig,
Wanneer je geen bh nodg hebt kun je er natuurlijk toch wel een dragen voor het corrigeren van je firguur.
Dat er vouwen zijn die het net als jij fijn vinden om helemaal zonder bh door het leven gaan zal ongetwijfeld zo zijn (505-50 kans) Dat het altijd terecht is, kun je je aan de hand van bovenstaande afvragen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zonder bh is het prettig maar ik heb wel moeite met de priemende tepels
daardoor voel je je bloot ik heb mooie dikke memmen
waar ik heel blij mee ben
er zou iets moeten komen war je de tepels alleen mee kan bedekken

Toegevoegd na 4 minuten:
maar..vraagsteller ,hoe ga jij naar je werk dan?
in je vrije tijd kan je zo sexy rondlopen maar bij officiele aangelegenheden hoor je netjes gekleed te zijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een bh is een vorm van vrouwenonderdrukking.....

zeker nooit de opzij gelezen?

( feministisch tijdschift )
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou ik word soms echt gek van die bh's ik heb ze ook niet echt nodig (alleen voor de vulling) tjaa mijn gewicht was vroeger normaal en had ik ook een normale cup. en toen viel ik door stress nog eens af en ik denk door dat ik van mezelf niet veel vet heb is er een cupmaat af gegaan :). en nu zit ik weer netjes op de 50kg maar is mijn cup eigenwijs klein gebleven. heel snugger dus. Dus ja ik draag ze wel maar is niet nodig.