Waar kan ik ergens deze schoenen kopen?

Ik dacht dat ze iets met adidas superstar berlin grey suede heten, maar dat weet ik niet zeker

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Mode
2.3K
Inekez1
7 jaar geleden
Via google kom je makkelijk aan heel veel verkoopadressen. En dat zijn alleen nog maar de grote zaken die online verkopen. Loop anders gewoon eens binnen bij een schoenenzaak bij jou in de buurt en kijk rond. Of kijk op de website van schoenenwinkels die bij jou in de buurt zitten om te zien of ze ze in het assortiment hebben en of jouw maat op voorraad is in de winkel. Bronnen:
- https://www.google.nl/search?q=adidas+superstar+berlin+grey+suede&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b&gfe_rd=cr&ei=j0EXWMyQGKXc8Af3jIHwCg#q=adidas+superstar+berlin+grey+suede&tbm=shop

Antwoorden (2)

Adidas Consortium Superstar vierde vorig jaar z'n tiende verjaardag met deze 'limited edition' sneaker: de Metropolis. De sneaker heeft een lichtgrijze kleur en is gemaakt van suède en leer.
Zoals te verwachten is bij een gelimiteerde editie is dit model dus niet meer te koop. Tweedehands kom ik er maar een paar op Ebay tegen, in herenmaten...
Amadea
7 jaar geleden
Je kan deze site proberen: http://thesolesupplier.co.uk/release-dates/adidas-consortium/adidas-x-metropolis-superstar-80v/