Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is de "NIKE THERMA SPHERE KD" ook bestemd als winterjas?

Op de Nike site staat er dat het een 'basketbaljack' is, terwijl het een vrij lange jas is met het uiterlijk van een winterjas. Ik kan echter nergens iets vinden op internet qua beschrijving of recensies of deze jas ook echt kan dienen als winterjas. Ik hoop dat iemand hier mij meer wijze raad kan geven? Bij voorbaat dank!

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Mode
1.1K
Ritsuka
7 jaar geleden
als jij het warm genoeg vind voor in de winter, dan draag je het in de winter.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het is een gevoerd vest met capuchon, gemaakt van polyester met een beetje spandex. Op de kleine foto lijkt het op een winterjas, maar dat is het niet. Alleen als je ondertussen flink beweegt kun je het hierin bij vrieskou warm houden. Het kan zachte regen tegenhouden, maar in een flinke hoosbui raak je hiermee door en door nat. Waarmee aan te bevelen is om altijd een regencape bij je te hebben als je dit vest als jas wilt gaan dragen. Vervoer jij jezelf vaker op een brommer dan op een (race)fiets dan is het af te raden, en kun je beter een échte winterjas kopen.
(Lees meer...)
Amadea
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bedankt! Is het antwoord waar ik naar op zoek was!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding