Waar kan je een bandana kopen?

Graag in een winkel en niet online. Misschien is de vraag al een keer gesteld maar meestal is dat niet zo actueel, de vraag is bijvoorbeeld uit 2005. Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Mode
6.8K
Amadea
7 jaar geleden
Dan is het wel handig om te weten in welke streek die winkel zich mag/moet bevinden. Want wat heb jij eraan als een winkel in Groningen wordt aanbevolen terwijl jij in Maastricht woont, bijvoorbeeld.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
@Amadea ik woon in de provincie Utrecht, Zeist. Beetje dom dat ik het er niet bij zei
TurfGraver
7 jaar geleden
Ga eens naar een motor zaak.
Die willen nog wel eens bandana's verkopen.
janprokles
7 jaar geleden
waarom niet online? 50 cent heb je er eentje...
Antoni
7 jaar geleden
Een bandana is gewoon een grote (zak)doek die om het hoofd of de hals gedragen wordt. Die zijn toch overal te koop?

Antwoorden (1)

de claires, h&m, the sting, hema en een heleboel andere (kleding) winkels
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Amadea
7 jaar geleden
Kan jij dan een link geven waaruit blijkt dat een van die winkels ze daadwerkelijk verkoopt?