Waarom kunnen veel mensen m.b.v. een spiegel bijvoorbeeld een sluiting van een halsketting niet dicht krijgen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Dat heeft nu alles te maken met de 'oog-hand-coördinatie'.
Juist omdat je de handeling in spiegelbeeld terugziet, kun je de zaak niet goed 'aansturen'.
AWM
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Geen probleem, sta dat vaak voor de spiegel te doen en zonder moeite hoor.
Misschien dat sommige mensen het lastig vinden om in spiegelbeeld iets dicht te maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je staat er 'verkeerd' voor. coördinatie in spiegelbeeld is lastig. mij lukt het niet, op gevoel gaat wat beter.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze vraag luid als
waarom kunnen veel mensen niet via een binnenspiegel een bocht achteruit rijden :) Misschien problemen met spiegelen. Zoals kinderen die leren schrijven letters en cijfers ook verkeerd schrijven.