Kan gebroken witte outfit gezien worden als cremekleurige outfit?

Over een maand moet ik voor een feest cremekleurige jurk aan. Nu heb ik een gebroken wit jurkje gekocht. Kan dit worden gezien als cremekleurig?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Mode
1.3K
Ritsuka
8 jaar geleden
Dat kan, iedereen ziet een kleur anders

Het beste antwoord

De kleuren crèmekleurig en gebroken wit zijn twee cirkels welke kleuren delen.
Als het wit gebroken is met een gele of rode kleur, dan is het crème. Maar als het gebroken is met blauw dan weer niet. Het is geen exacte wetenschap en zit meer op het vlak van kunst en smaak. En de enigste goede antwoord is de enige die uitnodiging geschreven heeft die kan zeggen of dit jurkje crèmekleurig is. En zelfs het type licht maakt uit.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Het lijkt op wit, maar als je het met wit vergelijkt, dan lijkt het een beetje op creme, maar dan licht creme zeg maar. Moeilijk te omschrijven. Met het oog, lijkt het wit, laat ik het zo zeggen.
Vandaar dat ik mij afvraag of gebroken wit dan voor creme gezien kan worden. Sommige cremekleurige jurken, lijken een beetje geelachtig, die van mij niet.

Andere antwoorden (2)

Als ik gebroken wit Google, dan krijg ik vele gradaties wit, waarvan donkere varianten ook wel voor crème kunnen door gaan.
Zonder foto is het niet mogelijk om het te kunnen beoordelen.
Trek de jurk gewoon aan en draag het met plezier. De feest organisator zal je heus de toegang niet weigeren.
Je hebt je best gedaan en speciaal een jurk gekocht, die misschien al niet jouw eerste keus is.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Het lijkt met het oog op wit, maar als je het vergelijkt met wit, dan ziet het een beetje cremekleurig uit.
Je zou pas echt het verschil kunnen zien als je de 2 kleuren langs elkaar zou houden. Je kunt er echter vanuit gaan dat iedereen die op dat feest zal zijn toch verschillende kleuren wit dragen. Het ene pak is iets ouder, de ander heeft net een ander tintje, het zal echt niet opvallen dat je niet precies die kleur hebt. En zolang jij het jurkje leuk vind is het prima toch! :)