In wat voor fysieke winkel kan ik een zakelijke jurk kopen?

Ik ben op zoek naar een jurk die er een beetje zakelijk uit ziet. Tot ongeveer op de knie met mouwtjes of schouderbanden. Mag eventueel wel een beetje seksy maar niet sletterig. En dan wijnrood.
En dan ook niet te duur. Max €120 maar liever minder want ik zal het niet veel dragen.

Ik heb nog nooit zo iets gekocht. Dus waar kan je zo iets kopen? Wil geen webshop omdat ik erg moeilijke maten heb wil ik gewoon passen voordat ik bestel.

8 jaar geleden
in: Mode
1.6K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Als het bereikbaar voor je is, ga dan eens naar van Tilburg in Nistelrode. Voor iedere portemonnee ruime keus, goed advies en desgewenst direct op maat gemaakt.
http://www.vantilburg.nl/nistelrode/
Amadea
8 jaar geleden
Probeer het gewoon eens bij C&A en H&M. Daar kun je echt zomaar een geweldig leuke jurk tegen het lijf lopen. Heb je een grote maat, dan kan je ook nog kijken bij M&S.

Antwoorden (3)

Je zou even bij de Steps langs kunnen gaan die bestaan voornamelijk uit jurkjes!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik weet natuurlijk niet wat jij precies onder zakelijk verstaat, maar ik denk dat je goed zou kunnen slagen bij Dreamdresses in Arnhem. Die hebben veel verschillende jurken en ook in veel verschillende maten.

Ik zou een simpel jurkje kopen en die met accessoires (een colbert of een bolero) wat zakelijker doen lijken, en dan kun je later dat jurkje ook nog eens dragen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
HeerVoldemort
8 jaar geleden
Haha aan die winkel heb ik ook even gedacht. Daar komt mijn trouwjurk vandaan. Maar in mijn herinnering is hun collectie nogal gala en prom achtig.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Nee hoor ze hebben ook, zoals mijn vriend dat noemt, van die KLM jurkjes ;)
Ligt een beetje aan de tijd van het jaar en de modekleuren. Maar voor dit soort dingen kan je vaak terecht bij Steps. Omdat 'Dress red day' (een actie voor de hartstichting) er weer aan komt hebben ze nu allerlei rode kleding in hun winkel.

Verder heeft een grotere WE-vestiging vaak wel wat. H&M, C&A, V&D, Zara en Mango hebben vaak ook wel jurkjes in het assortiment die wel zo'n beetje rond de prijs die jij noemt zullen uitkomen.

Bij Gerry Weber en Claudia Sträter hebben ze ook vaak wel wat zakelijkere kleding. Ik denk dat je dus het beste gewoon naar een wat grotere stad kan gaan en daar rondkijken. Waarschijnlijk komt het er vaak op neer dat je niets vindt als je hard zoekt, maar als je niet meer op zoek bent, zijn ze overal ;)

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik heb de webwinkel van Steps toegevoegd (op de pagina van Dress Red Day).
Het jurkje voldoet denk ik aan wat jij zoekt: mouwtjes, sexy maar niet sletterig. Ik hoop dat het ook ongeveer de kleur is die je zoekt (en dat het niet te fel is).