hoe draag je die hedendaagse topjes met ingenaaide buste?

Ik heb een groot aantal topjes en nachtkleedjes waarvan ik niet weet hoe ik die correct kan dragen. Het gaat over een model met ingewerkte buste, dus waarbij er een voorgevormd stof is voor je borsten (zonder cups, zie voorbeeld op foto voor model). Als ik de onderste naad - zoals wellicht de bedoeling is- onder de borst draag, is mijn bh helemaal zichtbaar. Dus ik moet die naad dan hoger dragen, of er een topje onder aan doen...
Wat is hiervan eigenlijk de bedoeling, hoe moet je dat nu juist dragen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

De naad hoort onder de buste door te lopen. Wat inderdaad in de praktijk betekent dat vrijwel niemand ze mooi kan dragen, want maar weinig mensen hebben een dergelijke platte boezem. Een a-cup lukt nog net door de rek van de stof, maar een c kun je vergeten. Bij het ontwerpen en vooral ook het inkopen van dit soort kleding voor de Europese markt wordt inderdaad geen enkele rekening gehouden met de bouw van de gemiddelde Europese vrouw. Je kunt ze in de regel beter in de winkel laten liggen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100