Nieuwe beugel BH knelt, iets aan te doen?

Het uiteinde van de beugel drukt iets te hard tegen mijn lijf. Pijnlijk!!! Zo zonde, hij is net nieuw 

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
5.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heb je de bon nog? misschien kun je hem nog omruilen voor een maatje groter want dat is denk ik het probleem en aangezien hij net nieuw is....

Het beste antwoord

Je hebt waarschijnlijk een net te kleine omvangmaat genomen. Je kunt er een tussenstukje in zetten met van die haakjes zodat er iets meer ruimte ontstaat. Die kun je volgens mij bij oa Zeeman kopen of natuurlijk in de lingeriewinkel maar die zijn meestal (onnodig) veel duurder.
Je hebt dan nog plezier van je BH en weet nu dat je een iets grotere omvangsmaat moet hebben voor de volgende BH.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oké, goeie tip! Zal eens gaan kijken.

Andere antwoorden (3)

naai er een zachte kant van een stukje klittenband achter. heb je vaker last van dit soort beugels verwijder ze dan, of koop stevige bh's zonder beugel... er zijn heel mooie bh's zonder beugel te koop in allerlei soorten en maten voor niet al te veel geld. Ik droeg vaakl beugelbeha's omdat dat de mooiere waren, maar had ook altijd en eeuwig last van die "microfoontjes" die er op een gegeven moment uit gingen steken of me pijn deden... OP bijvoorbeeld deze site vind je heel sexy mooie en betaalbare bh's:
http://www.bonprixsecure.com/nl/Behas-2-737-shop.htm?id=1706067067048451720-0-4d943b20
Ook in de grotere maten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij is net iets te klein denk ik, vervelend gevoel.

Een optie is de beugel eruit halen maar ja, het model bh is natuurlijk bedoeld als beugel bh

Alternatief , maar wel een gedoe, is hem een klein beetje openmaken en proberen een klein stukje van de beugel af te knippen

Nog een alternatief, hoef je geen naald en draad te pakken, 2 tangen nemen en het uiteinde voorzichtig iets ombuigen (met blote handen lukt dat niet)
amigo
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Knip er niks af!!! Die uiteinden van de beugel zijn met een speciaal soort lak helemaal afgerond. Als je dat stukje er afknipt, krijg je scherpe puntjes en randjes die snel door de stof heen zullen komen en nog veel meer pijn doen.
Als je het bonnetje niet meer hebt zou je het volgende kunnen doen: van een oude bh die je niet meer draagt het sluitinkje eraf kunnen knippen en die er tussen doen, dan is hij wat groter in de omtrek,