Urine!

Je moet je wrat in ochtendurine dopen,2 weken lang.Bij mij viel die er gewoon af na 2 weken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

er zijn heel wat huis tuin en kkeuken middeltjes tegen wratten
Koop doorzichtige nagellak en smeer dit elke dag rijkelijk 2 x op en om het wratje. Goed aansmeren. Binnen 1 tot 2 weken vallen ze eraf zonder pijn.

kijk op de onderstaande link voor nog meer tips

Toegevoegd na 7 minuten:
Tegen wratten werkt het volgende zeer goed: neem de binnenkant van de schil van een tuinboon en wrijf dat over de wrat. Twee maal dagelijks totdat de wrat verdwenen is, en dat is veel sneller dan je denkt
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er is een wilde plant genaamd, stinkende Gouwe, die heel goed helpt tegen wratten, hij wordt daarom ook wel wrattenplant genoemd.
Je breekt een blaadje of stengel af, hieruit komt geel of oranje sap, hier stip je de wratten mee aan, doe het enkele dagen achtereen en de wratten zijn weg.
Deze plant komt veel voor op de zandgrond, meestal onder hagen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een spulletje wat je bij de drogist koopt werkt niet perfect.Je kunt het best naar het Wrattenspreekuur gaan van je huisarts.Meest is dat woensdags-smiddags,daar kun je zonder afspraak naar toe...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Formule W werkt nog best aardig, of Duofilm.
En anders met vloeibaar stikstof laten aanstippen bij de huisarts.
Vroeger zeiden ze wel eens dat je ze in moest wrijven met de binnenkant van een tuinbonenschil, maar of dat echt helpt weet ik niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn ervaring is, dat het afhangt van het moment dat je de wrat in de gaten hebt.
Ik heb ze op mijn voetzolen gehad. 1 x heeft Formule W goed geholpen, toen had ik hem op tijd opgemerkt.
Maar de 4 x daarvoor was ik te laat; toen kon ik smeren wat ik wilde, maar de wrat zat al onderhuids, uiteindelijk moest de dokter er met een mes aan te pas komen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Afplakken met ducktape helpt heel goed, na 2 weken moet de wrat weg zijn. Is bij iedere doe-het-zelf-zaak wel te koop.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je de stengel van een paardebloem breekt en dat witte spul erop smeert, gaat de wrat snel weg. Of Formule W.