Wie heeft ervaring met het bedrijf miriale (provea) en kan mij het adres geven om een zending te retourneren?

ik heb een bestelling thuis gekregen van lingerie miriale ,gebruik ook de naam provea ,ik zou enkel de verzendkosten moeten betalen ,maar ik wil dit pakket niet en ook geen vervolg pakket ,ik kan geen adres vinden waar het retour gestuurd moet worden ,er staan bij google verschillende adressen op ook in zwitserland ,wie weet dit adres wel aub

12 jaar geleden
in: Mode
1.4K

Het beste antwoord

het adres van Provea:
Provea
postbus 43
3640 AA Mijdrecht
telefoonnummer Provea: