Hoe kan je online merken of giuseppe zanotti sneakers(heren) echte merk zijn of niet?

Hallo, Ik wil giuseppe zanottie sneakers(heren) kopen, maar ze zijn erg duur. Ik zie op een site(www.islamtoday.nl) dat ze heel goedkoop zijn, voor maar beetje boven de 100 euro. Ik weet niet of dat ook het echte merk giuseppe zanotti is. Hoe kan je online te weten komen of het een echte merk is of juist niet?(niet vragen, ze kunnen every time liegen!)
Alvast bedankt!!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Mode
1.3K

Antwoorden (1)

Ik zou de hele site niet vertrouwen,
Lees deze pagina maar eens:
http://www.islamtoday.nl/privacy.html
Er is gebrekkig Nederlands gebruikt, geen gebruik gemaakt van SSL terwijl dat op bovenstaande pagina vermeld staat, er zijn geen contactsgegevens, kvk nummer enz, er is gebruikt gemaakt van een groot aantal overbodige virus veiligheidskeurmerken (je download toch geen bestand op een webshop), en de pagina dat je na het ziet nadat je op bestel hebt gedrukt is gekopieerd van een andere site, de naam is heel onlogisch (wat heeft de Islam met kleding en schoenen te maken?)
Dus ik zou zeggen te mooi om waar te zijn probeer het bij een bekende webshop!

Toegevoegd na 42 minuten:
Toevoeging op de vraag hoe je het kunt zien:
Is het slecht opgemaakt?
Zjn er contactgegevens? > Zoja waar kom je op uit als je met Google StreetView het adres bekijkt?
Is de website goed opgemaakt?
Is er gebruik gemaakt van goed Nederlands?
Is er SSL aanwezig? (slotje bovenin de adresbalk (links bij Safari en Chrome voorzover ik het weet)
Staan er op internet misschien recencies? > Door op Google te zoeken op website.nl betrouwbaar? OF website.nl recencies.
Word er iDEAL geacepteerd? > De meeste onbetrouwbare websites hebben dat niet maar alleen WesternUnion, PayPal of CeditCard.
Biedt de website meerdere valuta's aan? > Meestal niet te vertrouwen.
Wat je ook kan doen als extratje is een email versturen met de klacht dat je zogenaamde bestelling na 3 weken nog niet is aangekomen.
Bij deze klachten verdwijnen de mails vrijwel altijd de prullenbak in bij dit soort sites omdat ze hun geld toch al hebben.

En dan nog 1 tip:
Ik snap hoe het is om weinig geld te hebben maar iets dat te goedkoop is is bijna altijd te mooi om waar te zijn!
Iets van 200 euro kan NIEMAND nieuw voor 100 euro verkopen.
Het enige prijsverschil wat je kan vinden is maar 20-40 euro maar 100 euro korting doet niemand of je moet echt een hele uitverkoop hebben.
Het beste is om gewoon alleen te kopen bij de bekende websites dan heb je dat gezeik niet wanneer je bij een van zulke sites je geld kwijt bent.

Toegevoegd na 45 minuten:
Toevoeging 2:
Nou heb ik je vraag nog steeds niet helemaal beantwoord maar de schoenen zijn nep ja :)