Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Lijk je bleker door witte kleding?

Ik ben druk bezig met een jurk aan het zoeken voor het feest na mijn schoolgala. Ik heb nu een hele mooie korte witte jurk gevonden (met een paar zwarte strepen) maar ik ben best bleek... En dus wilde ik vragen of wit je bleker maakt.. Ik ga wel voor het gala 8 dagen naar Turkije dus ik hoop daar iets bruiner te worden!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Mode
2.7K
Amadea
8 jaar geleden
Als jij een bleke huidskleur hebt kan je inderdaad beter geen witte bovenkleding dragen. Is diezelfde jurk er niet met een vrolijk kleurtje?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@Amadea nee jammer genoeg niet... Alleen in het wit...
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dyloneren http://www.dylon.nl/products/verven/textielverf-voor-wasmachine/
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Heb je hem gepast? Sommige bleke mensen kunnen toch wel lichte kleding aan, die zien er juist nog bleker uit door het contrast met felle kleuren
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Wit maakt inderdaad vaak bleker maar accessoires kunnen soms wonderen doen.
En verder toch maar even passen als je dat nog niet hebt gedaan. Je weet maar nooit. Sommige mensen met een lichte teint kunnen wit wel goed hebben.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ja, het antwoord op je vraag is : Ja, maar daar heb je niet veel aan. :-)

Het beste met een hele lichte huid is een kleurtje dragen. Wit maakt inderdaad bleker, maarrrr jij gaat nog een week met vakantie! Je weet zelf het beste of je in een week tijd een kleurtje krijgt, al is het maar verbranden, als je maar niet vervelt... dus het is niet onmogelijk.

Wat je zou kunnen doen, is deze witte jurk in je achterhoofd houden en ondertussen verder zoeken naar een jurk met iets meer kleur, er is vast een kleur die jou goed staat. Je hoeft geen knal kleur te kiezen, maar dat kan wel heel leuk staan.