Lijk je bleker door witte kleding?

Ik ben druk bezig met een jurk aan het zoeken voor het feest na mijn schoolgala. Ik heb nu een hele mooie korte witte jurk gevonden (met een paar zwarte strepen) maar ik ben best bleek... En dus wilde ik vragen of wit je bleker maakt.. Ik ga wel voor het gala 8 dagen naar Turkije dus ik hoop daar iets bruiner te worden!

Weet jij het antwoord?

/2500

Ja, het antwoord op je vraag is : Ja, maar daar heb je niet veel aan. :-) Het beste met een hele lichte huid is een kleurtje dragen. Wit maakt inderdaad bleker, maarrrr jij gaat nog een week met vakantie! Je weet zelf het beste of je in een week tijd een kleurtje krijgt, al is het maar verbranden, als je maar niet vervelt... dus het is niet onmogelijk. Wat je zou kunnen doen, is deze witte jurk in je achterhoofd houden en ondertussen verder zoeken naar een jurk met iets meer kleur, er is vast een kleur die jou goed staat. Je hoeft geen knal kleur te kiezen, maar dat kan wel heel leuk staan. Ga op zoek naar een kleurtje, je hebt nog tijd! :-))

Kennispartner van GoeieVraag

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100