Lijk je bleker door witte kleding?

Ik ben druk bezig met een jurk aan het zoeken voor het feest na mijn schoolgala. Ik heb nu een hele mooie korte witte jurk gevonden (met een paar zwarte strepen) maar ik ben best bleek... En dus wilde ik vragen of wit je bleker maakt.. Ik ga wel voor het gala 8 dagen naar Turkije dus ik hoop daar iets bruiner te worden!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Mode
2.7K
Amadea
8 jaar geleden
Als jij een bleke huidskleur hebt kan je inderdaad beter geen witte bovenkleding dragen. Is diezelfde jurk er niet met een vrolijk kleurtje?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@Amadea nee jammer genoeg niet... Alleen in het wit...
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dyloneren http://www.dylon.nl/products/verven/textielverf-voor-wasmachine/
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Heb je hem gepast? Sommige bleke mensen kunnen toch wel lichte kleding aan, die zien er juist nog bleker uit door het contrast met felle kleuren
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Wit maakt inderdaad vaak bleker maar accessoires kunnen soms wonderen doen.
En verder toch maar even passen als je dat nog niet hebt gedaan. Je weet maar nooit. Sommige mensen met een lichte teint kunnen wit wel goed hebben.

Antwoorden (1)

Ja, het antwoord op je vraag is : Ja, maar daar heb je niet veel aan. :-)

Het beste met een hele lichte huid is een kleurtje dragen. Wit maakt inderdaad bleker, maarrrr jij gaat nog een week met vakantie! Je weet zelf het beste of je in een week tijd een kleurtje krijgt, al is het maar verbranden, als je maar niet vervelt... dus het is niet onmogelijk.

Wat je zou kunnen doen, is deze witte jurk in je achterhoofd houden en ondertussen verder zoeken naar een jurk met iets meer kleur, er is vast een kleur die jou goed staat. Je hoeft geen knal kleur te kiezen, maar dat kan wel heel leuk staan.

Ga op zoek naar een kleurtje, je hebt nog tijd! :-))
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dankjewel! Mijn moeder heeft de jurk besteld (Zalando dus kan altijd nog terug sturen ;) ) en als het er nu al bleekmakend uit ziet neem ik hem denk ik niet, maar als het best meevalt neem ik hem want, ja, ik ga nog even lekker zonnen ;)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Doe je best :-))
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Omdat je desnoods verbranden als tip meegeeft, geen plus:
http://www.medicalfacts.nl/2009/06/24/zonverbranding/
In plaats daarvan had je beter een bruin zonder zon adviseren:
http://sochicken.nl/zelfbruinende_bodylotions_tips_en_weetjes
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@Crea
Troep als "bruin zonder zon" is geld weggooien [nog nooit iemand gezien met vlekken op de huid dankzij "bruin uit een tube"?
Een weekje zonnebank is heel verkeerd en bovendien krijgt niet iedereen een gezonde kleur hiervan.
Echter wanneer iemand een week met vakantie gaat, kun je er van op aan dat ze in de zon zullen zitten/zwemmen/bewegen/zijn o.a. omdat ze een kleurtje willen krijgen... wat VS n.b. in haar vraag vertelt...dus bedankt voor je mening, ben het er alleen niet mee eens en het is niet terecht bovendien...
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
De bruin zonder zon van tegenwoordig vlekt veel minder snel en wordt niet oranje en vooral het is niet ongezond voor je gezondheid, kies bijvoorbeeld voor de zelfbruinende bodylotion van Dove of Nivea, deze kleuren maar heel licht en door het vaker aan te brengen bouw je vlekkenloos kleur op. Verbranden is iets anders dan op een verantwoorde wijze bruin worden, ook met een beschermingsfactor tegen zonverbranding wordt je bruin.
Verbranden door de zon, geeft grote kans op snellere huidveroudering en nog erger huidkanker, dat adviseer je toch niet? De zonnebank is net zo schadelijk als zonder bescherming de zon ingaan.