Ik zal het maandag doorgeven... ik moet namelijk... maar ik weet het antwoord ook.

Je krijgt een onderbroekje van het ziekenhuis, samen met een operatie hemd die aan de achterzijde wordt dichtgeknoopt en meestal een paar sokken tegen koude voeten.
het ligt er natuurlijk ook aan waar je aan wordt geopereerd, krijg je een hart operatie o.i.d dan hoef je geen operatie hemd aan neem ik aan.

Toegevoegd na 51 seconden:
Inderdaad krijg je een warme laken, heel luxe en heerlijk ontspannend.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rieneke1
14 jaar geleden
ik kreeg geen broekje of sokken, ik was spiernakend onder het operatiehemd.
blijkbaar verschilt het per ziekenhuis.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat zeg ik, misschien ligt het ook aan de operatie die je krijgt. Ik wordt aan mijn pols geopereerd dus hoeven ze niets onder de dekens te doen zeg maar :-) Maar ooit aan mijn gal kreeg ik ook netjes een broekje
( zo'n papier achtig gevalletje hoor dus broekje is een groot woord ) maar misschien is dat ook wel per ziekenhuis verschillend dat weet ik dus echt niet. We zien het wel aan alle antwoorden .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb een operatie aan mijn voet gehad maar geen ziekenhuis broekje .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Toch ziekenhuis beleid denk ik :-(.
Dan ben ik toch extra blij met mijn broekje maandag als ik moet....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
sterkte en succes morgen Carina! Beterschap :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank je wel....

Andere antwoorden (11)

volgensmij niks
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een adam of eva kostuum. Maar wat dragen transeksuelen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
niets, nakkes, nada.
maar zodra je op de operatietafel bent geschoven, krijg je warme lappen over je heen.
althans, dat was bij mij het geval.
14 jaar geleden
In het ziekenhuis waar ik gewerkt heb hadden we van dunne papieren broekjes, die je zo kapot kunt trekken.
Dit is o.a. handig, omdat patiënten soms een blaascatheter krijgen, waarbij je zo'n broekje dan snel kunt verwijderen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk alleen een onderbroek
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die min snap ik niet. Ik heb pas een operatie gehad en mocht inderdaad wel mijn onderbroek aanhouden. En dat was dan ook alles.
Zover ik weet heb je alleen een hesje aan dat met een vetertje of knoopje is dicht gemaakt, en daaronder draag je dus niets
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
huid by bikkembergs ®
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik mocht gisteren alleen mijn onderbroek dragen onder het operatiehemd tijdens de operatie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
BETERSCHAP! :)
Een papieren broekje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Z'n ondergoed. OF helemaal niks...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik had alleen zo'n operatiehemdje aan.