Waar kun je tegenwoordig nog een corselet kopen?

Mijn oma vertelde mij dat ze zo graag een nieuw corselet wil kopen, maar dat dat tegenwoordig nergens meer kan. Evt. kan ze er wel één bestellen via de Nestor, maar dat durft ze niet goed, omdat ze bang is dat de maat niet goed is. Ze wil graag eerst even passen. Wie oh wie weet raad en helpt mijn oma?

Toegevoegd na 10 uur:
Mijn oma wil dus eigenlijk niet via een internet bedrijf bestellen. Ze wil het liefste naar een winkel, zodat ze kan passen. Ze woont in Gelderland.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (2)

Hier:
http://www.wellsana.nl/cgi-bin/wellnl/r_ff?rpg=1&suche=corselet&fwd=/cgi-bin/wellnl/w2/scanp?rub=6sb
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Online bestellen in meerdere maten is natuurlijk een goede optie, dan kan ze juist rustig passen thuis. Ik weet natuurlijk niet waar ze woont, maar in Delft zit een Corsettenhuis:

Corsettenhuis "Coja"
Geestbrugweg 19/C-D
2281 CC Rijswijk, ZH
Telefoon 0703994216

Een winkel als Livera is wellicht ook de moeite waard om eens te bezoeken, of eerst even te bellen.

Wellicht heb je nog iets aan de bijgevoegde link. Succes!