Hoe kun je ervoor zorgen dat je kleiner lijkt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je vriend op hoge hakken zetten?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedoel je door bepaalde kleding die accentueert zodat je kleiner lijkt?
Ritsuka
12 jaar geleden
waarom wil je kleiner lijken? aan je username te zien, ben je volgens mij een vrouw. Wees trots op je lengte, dat is juist mooi.

Antwoorden (5)

Ineengekrompen en schouderhangend door het leven gaan. Of ver onderuit gezakt op je stoel zitten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ehm...ik wil er nog een beetje normaal uitzien.
Ritsuka
12 jaar geleden
maar waarom wil je kleiner lijken dan?
Kleding met breedtestrepen dragen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Schoenen met platte zolen.
12 jaar geleden
Je kunt bukken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Om kleiner te lijken kun je het beste bovenkleding dragen die over je heupen valt. Probeer ook de kleuren te breken door een andere kleur boven, dan beneden te dragen.