Welke goedkope gezichtscrème is fijn voor de droge huid?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
1.9K

Het beste antwoord

Hier wat tips om om te gaan met een droge huid.

http://www.huidarts.com/cgi-bin/patinfo.pl?cgifunction=form&fid=1021528624

Je kunt een vette bodylotion ook best voor je gezicht gebruiken op een nog vochtige huid.

Je moet af en toe wisselen van gezichtscreme om je huid niet te laten wennen aan dezelfde verzorging.
Dus uitproberen wat prettig is.
Het merk biocura is een huismerk van de Aldi.
http://vrouw.blog.nl/beauty/2008/02/07/dure-anti-rimpelcremes-leggen-het-af-tegen-aldi-creme-2-29
http://www.ciao-shopping.nl/sr/q-biocura
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (12)

de hydraterende gezichtscreme van de aldi vind ik echt goed, en kost niet veel.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik krijg er helaas pukkels van, but than again: ik krijg zelfs pukkels van Zwitsal. Inderdaad verder lekker spulletje!
Gewone Nivea.
Maar ook creme van het Kruidvat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hema ook niet duur en goedkoop.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sorry, je hebt gelijk het is hetzelfde.
Nivea visage: dit is een hydraterende dagcrème in een tube. Gaat lang mee. Elke morgen je gezicht insmeren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik gebruik hem altijd van de lidl, lekker cremetje.
Die van de aldi ( las ik hierboven als tip) vind ik persoonlijk te dik maar dat is net waar je van houd.
Verder prima creme's daar hoef je echt geen dure dagcremes voor te kopen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik gebruik de dag- en nachtcreme van de Aldi, maar je moet eerst weten of je een droge huid hebt of een vochtarme huid, want deze hydraterende cremes zijn ideaal voor een vochtarme huid. ( voor het mijne dus, ik hoef geen dure cremes meer)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga eens naar de Action. Veel fijne cremes voor een nóg fijnere prijs ;)

Prijzen bij verzorgingsproducnten van de Action, liggen veel lager dan normale drogisterijen etc.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb SANEX vitality heel goedkoop,in perfecte kwaliteit
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
elke hydraterende creme is goed... en nog een tip: smeer hem op een vochtige huid... dan doe je er langer mee, en heb je extra hydratatie....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik gebruik al heel lang de bio-camille creme van Yves Rocher.

En je krijgt er ook nog een kadootje bij, leuk toch.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Uienzalf, alleen daar zit een luchtje aan. Maar het werkt perfect.