welke kleur kleiding voor een man wordt deze zomer hip?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Ja, dat moet je niet onderschatten.

Je moet eerst naar een kleurenconsulent.
Die kijkt naar lichte of donkere kleuren, heldere of matte kleuren en warme of koele kleuren.
Dan kijkt die welk type jij bent, herfst, winter, zomer of lente. Deze vier zijn vervolgens weer opgesplitst in 12 basistypes die ieder seizoenstype verder specificeren.
Op basis daarvan stelt de kleurconsulent een kleurpaspoort samen met 36 geschikte kleuren.

Met dat kleurenpaspoort moet je naar de winkel.

Want als je een koele huid hebt en je draagt warme kleuren, bijvoorbeeld oranje, dan zie je er heel slecht uit.
Hip, maar beroerd.
En dat wil je toch niet?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Maakt dat wat uit? Draag wat jij leuk vindt staan en lekker vindt zitten...Hip is zo onbelangrijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Veel net niet wittinten, beige, zachtgrijs en mauve!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja heel lichtblauw,zo licht dat het net niet wit is;-)
Felle primaire kleuren in combinatie met veel wit.
14 jaar geleden
Mooie lichte kleuren zijn het weer helemaal dit jaar. Maar kijk wel even of het ook echt staat en anders valt het te combineren met een mooie broekriem of een leuke gekleurd overhemd met of zonder stropdas.
Sommige mensen moeten wat kleur erbij hebben anders worden het van die saaie grijze muizen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn intuitie zegt lichtblauw
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alle soorten blauw. De winkels hangen er vol mee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zachte en natuurlijke tinten, zoals wit, ecru, taupe, beige en grijs.