Hoe betrouwbaar is iOffer.com?

Hallo,
Ik wil graag de Isabel Marant schoenen kopen en zo kwam ik op de iOffer site.
Ik heb nu 1 advertentie bekeken: http://www.ioffer.com/i/toevallige-schoenen-van-de-tennisschoen-van-de-wig-van-isabel-marant-van-vrouwen-de-zwarte-507888504
De prijs vind ik hier nog wel prima, maar ik vraag me af hoe betrouwbaar deze persoon is. Er staat wel positieve feedback onder, maar is dat ook wel betrouwbaar?
Mijn vraag is nu dus, heeft iemand ervaring met deze site( of nog beter, deze advertentie) of kan ik beter wachten tot ze in de winkel te koop zijn?

Toegevoegd na 1 minuut:
O en weet iemand trouwens hoe je kunt zien of het echt Isabel Marant sneakers zijn? Dus geen neppe.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
4.3K

Antwoorden (1)

Deze site is goed te vertrouwen. Ik bestel af en toe ook wel eens wat op Ioffer.com.

Als je met Paypal betaalt ben je meestal verzekerd van levering. Als er niet geleverd word kun je meestal beroep doen op Paypal.

Qua echtheid, tja. Elk waar voor zijn geld. Heel veel komt uit Hongkong of China.

Je kan het zo bekijken. Er wordt ook door de echte merken heel veel geproduceerd in deze landen. Er zal een werknemer met een product naar een ander fabriekje kunnen gaan om het na te laten maken. Ze nemen echte labels mee vanuit de fabriek waar de echte worden gemaakt om vervolgens deze ergens anders te laten produceren. Misschien zijn het werknemer in de fabrieken die afgekeurder parijen opkopen of meenemen.

Wat ik al zei, elk waar naar zijn geld.

Toegevoegd na 37 seconden:
Kan overigens wel enige tijd duren voordat je het in huis hebt (+- 3 á 4 weken).