Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat is beter om rubber kuitlaarzen te dragen of hoge rubber werklaarzen te dragen .

wat is handiger of beter korte rubber kuitlaarzen te dragen of hoge werklaarzen te dragen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
759

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als je als polderman veel in veenpolders komt, kan ik je van harte hoge rubber werklaarzen aanraden. In natte tijden kun je daar verrassend diep wegzakken, zeker vlakbij de kans van een sloot. En je bent daar altijd wel dicht bij een sloot.

Als je vooral in minder drassige polders komt, volstaan rubber kuitlaarzen, en die dragen ook wat comfortabeler.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

ligt eraan waarvoor,
als je in een riool of sloot ofzo gaat staan,
lijkt mij die lange beter.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De korte rubber kuitlaarzen geven iets meer bewegingsvrijheid aan je benen. Je krijgt daar ook minder warme benen in, zo in de zomer lijkt me dat wat prettiger.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik draag zelf ook ieder dag rubberlaarzen zowel korte rubber kuitlaarzen als hoge rubber werklaarzen,
als je op het land moet werken of in de polder dan kan je het beste hoge rubber werklaarzen dragen , maar bij andere werkzaam heden kan je rubber kuitlaarzen dragen
vooral zomer dragen kuitlaarzen beter omdat ze korter zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou bakkebaarden gaan dragen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding