Waarom is Ugg Australia in vele winkels ineens afgeprijsd?

Vroeger waren Uggs altijd duur, de laatste dagen merk ik ineens dat veel modellen worden verkocht met veel korting. Hiermee bedoel ik "standaard modellen en standaard kleuren" zoals de lange lichtbruine uggs en de halfhoge grijze uggs. Waarom is dat zo? Medewerksters van de Bijenkorf zeggen dat dit soort modellen nooit in de aanbieding zijn. Een medewerkster van Nolten schoenen kon mij ook niet vertellen waarom dit ineens zo is.

Toegevoegd na 12 minuten:
Bij de Bijenkorf zijn er dan nu uiteraard ook opvallende aanbiedingen van "normale" modellen zonder gekke kleurtjes

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Mode
1.1K
Ritsuka
9 jaar geleden
Oude collectie?

Antwoorden (1)

Misschien dat het bedrijf de laatste tijd minder populair is en daardoor weer klanten probeert aan te trekken door lagere prijzen te geven. Uggs waren namelijk een tijdelijke hype, net als die Adidas vesten & Nike air max. Ik denk dat ze dat voornamelijk om die reden doen.