anti statische shampoo, bestaat dat of iets wat helpt tegen statisch haar?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1K

Antwoorden (4)

kammen met een handgezaagde kam
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ionische Föhn heb ik vanmorgen gehoord op de radio. Of haarlak op je kam spuiten en dan je haar kammen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hiervoor heb ik vorig jaar de ionische borstel van braun aangeschaft. Dit werkt heel goed tegen statisch haar. Ik heb heel erg stijl haar, en bij koud weer, stond mijn haar altijd overeind. Dat is nu over.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
na het wassen conditioner gebruiken, helpt mij heel goed.