Iemand enig idee hoeveel een tattoo als deze zou kunnen kosten en of het erg veel pijn doet op die plaats?

Zie foto

Toegevoegd na 1 minuut:
De plaats is je pols, aan de onderkant...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
6.7K

Antwoorden (8)

Tattoo zetten verschilt natuurlijk van prijs bij elke tattoo shop, en of het veel pijn doet is ook moeilijk te beantwoorden, ik weet niet hoe hoog jouw pijngrens is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bij somige betaal je ook al is het 1 letter 50 euro omdat ze een nieuwe naald moeten gebruiken

Toegevoegd na 1 minuut:
echter de prijzen zijn zo verschillende iedereen rekent een ander prijs
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een jaar of 6 geleden heb ik een tattoo laten zetten op de buitenkant van de pols, vlak bij de rug van de hand. Toen gold een minimumprijs van 50 euro; dit i.v.m. de voorbereiding etc. die net zo veel werk is dan bij een grotere tatoeage. Aan de binnenkant van de pols zal het misschien wat pijnlijker zijn omdat de huid daar wat teerder is.

Toegevoegd na 2 minuten:
De tattoo op het plaatje is vrij klein, dus gaat vrij snel. De buitenlijn zetten doet niet veel pijn , het inkleuren voel je wel, maar valt best mee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hahaha, bij mij deden de lijntjes zetten meer pijn, omdat dat het begin is.
Zodra ze gingen inkleuren, werden er zo veel naalden tegelijk gebruikt, dat de hele huidopervlak verdooft werd.
Zo'n klein tato'tje zal niet echt heel duur moeten zijn.
Ik heb mijn tato in de gulden tijd laten zetten, en die was toen 250 gulden, een kleurentato van zo'n 10 cm.
Maar nu met de euro weet ik het niet, plus we zijn weer wat verder in de tijd, en in een crisus.

De pols is wel een gevoelige plek, tenminste de onderkant van de pols, omdat er veel aders, waaronder een slagader, en een flinke pees door loopt.

Ik heb mijn tato op mijn schouderblad laten zetten.
Ik kan niet echt zeggen dat het pijnlijk was, meer in de zin, dat je onwel word, alsof je heel diep in je vinger snijd.
Je word draaierig, zeker bij het zetten van de eerste lijntjes.
Neem een pakje dextro mee of iets dergelijks met veel druivesuiker, en eet dat terwijl je getatoeerd word, dan heb je er niet zo'n last van.
Of meschien geven ze je er wel een in de tatoschop, dat dede ze bij mij ook, en dat helpt heel goed.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb op mijn pols een tattoo (zie foto)
En vond de pijn goed te doen, natuurlijk is dat heel persoonlijk. Het voelt of er heel irritant met iets scherps over je huid gekrast word, daar vond ik het beste mee te vergelijken en na die tijd als een soort schaafwond, maar dat is met paar dagen al stuk minder.
Een beetje tattoo shop zal het geen probleem vinden als je met je ontwerp langs komt of het mailt en een prijsopgave doet.
Deze van mij was 75 euro.

Toegevoegd na 3 minuten:
NB: Mijn tatoeëerder (ik heb 3 tatoeages) legde uit dat de prijs berekend word op het aantal lijnen wat gezet moet worden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
tussen de 50 en de 100 euro moet je sowieso wel op rekenen. Ik heb een altoster van 4x4 op mijn arm, en die koste 65
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat dat heel erg afhangt van de tattoo-shop en de prijzen die zij aanhouden. Ik zie al veel versschillende antwoorden staan. Mijn tattooeerder (schrijf je dat zo?) rekent €90,- per uur, met €60,- opstartkosten. Je betaalt dus altijd €60,-, maar vanaf 40 minuten werk betaal je gewoon de uurprijs.

Toegevoegd na 1 minuut:
Of het pijn doet. Ja, een tattoo zetten doet pijn. Hoeveel is erg afhankelijk van je eigen pijngrens. Mijn man en ik hebben allebei een tattoo op onze vinger laten zetten. Ik vond het reuze meevallen, mijn man vond het echt een ramp.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mannen zijn gewoon kleinzerig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat kan zijn, maar op je vinger is ook een rotplek hoor. Daar zit weinig vet en vlees onder, dus je zit gelijk op het bot.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is ook weer zo.
Hoe pijn het doet hangt ook van je eigen gesteldheid af, heb tatoeages op rug , armen en benen, op mijn rechter kuit viel het mee, en op mijn linker weer niet. Ik verwacht dat de prijs zo rond de € 75,- zal liggen.Zoek wel naar een goede shop want er zitten heel veel prutsers tussen , het zit er toch voor het leven. Zie de link voor een goed adres, ik weet niet waar je woont. Hij heeft ondanks dat hij 6 dagen in de week tot 's avonds werkt wel een wachtlijst van een maand of 3 a 4 , maar dit zegt genoeg over zijn kwaliteit.vergelijk mijn profielfoto maar eens met de tattoo