Hoe kun je grove netpanty's dragen zonder dat het ordinair is?

Ik vind netpanty's heel mooi, vooral de grove. Maar vaak zie je op plaatjes dat netpanty's gedragen worden in combinatie met bodystocking of iets dergelijks, waarmee je niet over straat kunt. Ik zag een keer een reclame voor gladde benen waarbij een vrouw dat soort panty's draagt, maar ermee aan iets blijft haken en vervolgens die panty weggooit. (Ben helaas vergeten welke reclame het was, maar die vrouw droeg het heel mooi.)

Hoe kun je grove netpanty's op een nette/fatsoenlijke/niet-ordinaire manier dragen? (Bv in combinatie met een bepaalde kleur rok of bepaalde lengte rok of bepaalde soorten schoenen/pumps/laarzen.)

Heeft iemand tips?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
3.2K

Het beste antwoord

Ik ben het eens met de aanraders voor de knielengte. Wat erg belangrijk is dat je de kleurencombinatie van kleding, panty en schoenen goed in de gaten houdt. Panty en schoenen in dezelfde kleur maakt de zaak al heel draaglijk. Als je dan ook de rok nog in fezelfde kleur houdt is het helemaal erg mooi. Dat heeft ook nog het voordeel dat het je langer en slanker maakt omdat je één rechte lijn creeert. (Geen enkelbandje aan je schoenen!)
En trouwens, ordinair heeft vaak veel te maken met hoe je je in die kousen gedraagt en de make up en uitdrukking die je op je gezicht hebt en de manier waarop je je haar draagt!
Ik denk dat je er juist erg mooi en trendy met die kousen uit zal zien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Het is heel vrouwelijk om een netpanty te dragen, als je net een stukje ervan laat zien, bijvoorbeeld, een rokje met hoge laarzen, kan heel sexy staan, maar niet ordinair.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
leuk te horen dat je dat leuk vind zonder ordinair eruit te willen zien, kleur kleding stem je af met de panty en de lengte van rok misschien Ballonrokje tot ongeveer je knie ook een jurkje tot die lengte strakkelaarsen[kuit] met veter kan ook met een pump deze panty waren erg in de mode in de beginjaren 80,
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een korte rechte rok - minimaal net boven de knie of er op. Dat staat eigenlijk altijd netjes, wát je er ook onder aantrekt, vooral als je ook een gekleed truitje of bloesje , evnetueel met vestje of jasje er op draagt. De rest is dan zo netjes, dat de panty het niet meer ordinair maakt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met een rock 'n roll jurkje,stoer met Dr Martens,lief met een leuk rokje.

Toegevoegd na 2 minuten:
Wel even je fantasie gebruiken bij de afbeelding,hoe het eruit zou zien met een netpanty eronder.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik denk dat het al heel anders overkomt als je een gekleurde panty onder je netpanty draagt.
dan komt het eerder speels over dan sexy.