Wat is goedkoper, een Adidas of Björn Borg vest?

Je hoort vaak Björn Borg en Adidas bij jongeren. Wat is het goedkoopst? En wat het populairst?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (7)

Bjorn Borg is het populairt, maar addidas is veel goedkoper...

Toegevoegd na 38 seconden:
`Populairt` moet zijn :`Populairst` maar dat weten jullie wel hé. :P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
adidas is mooier en duurder.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hangt ervan af wat je betaald.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bjorn Borg is het populairst.
Adidas is goedkoper, en heeft een betere kwaliteit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hangt er van af wat voor soort best je neemt, veel aspecten in de stijl van Adidas zijn heel anders dan die van Björn Borg. Maar meestal is een Adidas het goedkoopst en van de beste kwaliteit, Björn Borg hoeft minder goede kwaliteit te leveren en kan een hogere prijs vragen omdat het populairder is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Adidas. Bjorn Borg is populairder.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij Adidas beginnen de prijzen lager, maar je hebt ook duurdere kwaliteiten. Bij Bjorn Borg liggen de instapprijzen een stuk hoger, dus Bjorn borg is daarmee het duurst.