Kan het zijn dat ik mijn zweerknopjes te vroeg heb uitgedaan i.v.m. Rode huid in de gaatjes en dat ik nu weer zweerknopjes moet gaan dragen?

Ik heb mijn zweerknopjes iets meer dan zeven weken in gehouden. Nu heb ik ze er drie dagen geleden uitgehaald. Ik heb gewoon andere oorbellen ingedaan en alles gaat goed. Ik zie alleen dat als ik de oorbellen uit doe de gaatjes van binnen vrij rood zijn en t lijkt alsof het niet goed is genezen. Ook heb ik t idee dat m'n gaatjes een beetje dicht groeien ookal heb ik wel steeds oorbellen in. Als ik weer zweerknopjes moet dragen weet ik niet of dat lukt aangezien t lijkt alsof m'n gaatjes wat kleiner zijn geworden.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Mode
1.2K

Het beste antwoord

In principe zou het na 7 weken moet kunnen om andere oorhangers er in te doen,maar pas na 5 a 6 maanden is het wondje echt genezen en zou het niet meer dicht kunnen groeien.
Het rode hoort nog steeds bij de genezing,je had misschien wel beter knopjes in kunnen doen want daar zijn de pinnen iets dikker van dan van oorhangers.
Je kunt ook nog sterilon gebruiken in het begin van je nieuwe knopjes/hangers.