welke primark is t grootst?

Welke primark is het grootst?
Die in eindhoven of in nijmegen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Mode
1.6K

Antwoorden (1)

Eindhoven : 7350 m2
Nijmegen : 7000 m2

Van die twee is Eindhoven dus de grootste.
Aan het Damrak moet er een van 13.500 m2 komen. Nog eens bijna twee keer zo groot dus....

Alleen is niet altijd duidelijk of het gaat om de gehele oppervlakte (inclusief kantoren en magazijnen) of om het daadwerkelijke winkeloppervlak.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Maar het grootste filiaal is die in Arnhem, pas een paar weken geleden geopend! Die is 5600 m2, maar er wordt bij alle berichten gezegt dat het de grootste is. De maten van Eindhoven en Nijmegen zijn dus denk ik niet het winkeloppervlak, maar het totaal oppervlak