Waar verkopen ze (betaalbare) bh's voor kleine cupmaten?

Kennen jullie webshops of winkels, waar ze betaalbare en mooie bh's, bikini's en lingerie verkopen voor kleine cupmaten (cup A en cup AA)?
Natuurlijk ken ik de grote winkelketens, zoals Hunkemöller en H&M wel, maar ik ben vooral benieuwd naar de wat minder bekende winkels, bijvoorbeeld zoals Perfect A Lingerie of de Kleine Bh shop.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Mode
1.1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De kleine bh shop wilde ik noemen. Hebben ze zelfs nog een paar AAA-tjes. Maar die ken je dus al :-)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Deze winkel kende ik inderdaad al wel. Maar toch bedankt Lies!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Welke maat - of maten - zoek je eigenlijk? Voor een A-cup met omvang vanaf 75 is nog genoeg te vinden in de 'gewone' winkels; AA, AAA en alle A met kleinere omvang is vaak wel specialistenwerk.
Ritsuka
9 jaar geleden
Hema?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Een vriendin van me heeft ook kleine BHs nodig en bestelt bij https://www.vangemertondermode.nl
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb die webshop van van Gemert even bekeken, maar daar zitten bijna geen kleine BH's bij. Vrijwel alles begint met 75B of 80B, op één BH na die ook een paar A-cups heeft, maar dat begint bij een omvang van 80. Echt kleine BH's vind je daar dus niet. Ik weet niet of ze pas hun assortiment hebben gewijzigd, maar op dit moment hebben ze dus welgeteld één BH die in A-cup verkrijgbaar is, maar niet in de kleine omvangsmaten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb meestal maatje 70AA Lies. Het aanbod bij Van Gemert is inderdaad niet wat ik zoek, daar beginnen de maten bij 70B. Toch alvast bedankt voor jullie reacties.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Saphh is niet goedkoop, zeker niet. maar ze hebben echt een perfecte pasvorm ook voor hele kleine borsten. en als u in een outlet koopt dan hoeft het helemaal niet zo duur te zijn.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik weet niet of je dit bedoeld maar bij de Primark is er heel veel keus.
Verschillende soorten, maten, kleuren en allerlei types!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
A en AA zijn nog wel goed te vinden, AAA wat lastiger (maar waarom zou je dan zo'n vervloekt onding aan willen trekken ?? )
Onder de 65 echter wordt het echt wel een probleem, en zul je naar een speciaalzaak moeten.

Antwoorden (1)

Hallo Anne

Ik heb een winkel gevonden waar je Bhtjes heb vanaf 9,99Euro.
Bij zoeken geef je bh in en vervolgens klik op de maat.
Het is wel een Erotische winkel, maar de levering word discreet bij je thuis bezorgd in een gewoon uitziend pakje.

Klik op de bijgevoegde bron voor alle info.
Veel plezer ermee :-)

http://www.pabo.nl/sexartikelen/?tt=501_12_75899_