Hoe werkt de laagjes accent shampoo?

Toegevoegd na 7 minuten:
Hoe kan het je laagjes meer op laten vallen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
1.1K

Het beste antwoord

Ik heb deze shampoo geprobeerd, en hij lijkt, in ieder geval bij kort gebruik, wel te werken.

De indruk die ik heb, is dat hij wat minder ontvet, en (in combinatie met de conditioner) wat versteviging toevoegt. Daardoor valt mijn haar wat meer in afzonderlijke lokken dan in een glad gordijn. En dan valt het inderdaad meer op dat mijn haar in lagen is geknipt.

Wat me trouwens ook opvalt: als ik deze shampoo en conditioner blijf gebruiken, wordt mijn haar zwaar waardoor de slag eruit gaat. Blijkbaar laten deze shampoo en conditioner een laagje rond de haren achter, dat in de loop van de tijd opbouwt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Net als alle andere shampoo, je doet het in je haar, laat het schuimen, spoelt het uit en dan is je haar schoon.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
:-) hoe kan het de laagjes weer meer op laten vallen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Doet het dat dan echt?
Want ik geloof die dingen nooit zo.
Heb je er zelf ervaring mee?
Ik verwonder mij altijd over de hoeveelheid soorten shampoo.
Ik kan me voorstellen dat er verschillen bestaan voor - van nature - vet haar of droog haar of tegen roos.

Maar je hebt ook:
shampoo voor gekleurd haar
Gezond & gekleurd.
shampoo voor gepermanent haar
voor Kroes&krul
shampoo voor grijs haar
iedere dag shampoo
glansshampoo
Biershampoo
shampoo voor mannen
shampoo voor vrouwen
shampoo voor kinderen
shampoo voor baby's
shampoo voor gevoelig haar
speciale zomershampoo
Zacht & zomers
Glad en glanzend
Vol & volumieus
shampoo voor alle haartypen
shampoo voor lang haar
shampoo voor stijl haar

En dan nu ook weer die laagjesshampoo.

Ik begrijp nooit hoe die shampoo kan weten waar die naar toe moet en wat die moet doen.

Volgens mij kan je je laagjes beter accentueren met wat gel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+!
En vroeger was er zelfs shampoo voor gewoon 'haar'.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Palmolive, uit te spreken als palmoolieeeve.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gel? Brrr, alleen als je zit te wachten op harde pieken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Suzy, ach ja misschien is mousse of wax of spray of creme wel beter...........
volgens mij is het een grote commerciële truc. Geldt voor de meeste "speciale" shampoos denk ik hoor. Gewoon bij de basis blijven en kies die shampoo die lekker ruikt.