Welke deodorant gebruiken de meeste vrouwen?

Ik wil graag in mijn nieuwe praktijk een busje deo neer zetten, maar wel eentje die de meeste vrouwen als aangenaam ervaren...

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik zou dan kiezen voor Neutral. Deze ruikt niet, maar werkt heel goed.

Als de andere vrouwen hem ook kunnen gebruiken, moe je voor een spuitbus van 8x4 gaan. Voor jezelf moet je eigenlijk een roller nemen, minder schadelijk voor je huid en het mileu, en je spuit er niet naast.

Ik zou zeker kiezen voor een zonder parfum, ten eerste kan niet iedereen daar tegen en ten tweede is een voorkeur voor een geurtje heel persoonlijk natuurlijk. Producten als Neutral, Nivea of Sanex zijn dan heel geschikt.

Nivea heb ik ook , ik kan niet tegen parfum en tegen de spray's ook niet die van Nivea sprayt nat zeg maar.Deze dedorant is wel een beetje duurder dan de meeste dedorants.

Dan zou ik kiezen voor een van de basis van Dove of Nivea. Dit ten eerste omdat ze lekker ruiken, en ten tweede omdat ze algemeen bekend zijn (en dus vertrouwen vrouwen de deodorant(lucht) snel). Test gewoon even in de winkel, kies gewoon eentje die een beetje neutraal ruikt. Want niet iedereen is voor granaatappel- of cactuslucht onder de oksels.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100