weet iemand waar ik de Nike Air Max 90 Hyperfuse Independence Day kan kopen ( echte of neppe schoenen en vertrouwbare site / verkoper ) ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (1)

hoii,

op google staan heel veel sites zoals zalando en wehkamp, hier heb je niet zo veel keuze maar het is wel veilig. ik heb 7 weken geleden nike air max besteld op de site www.pthvn.nl , ze zeiden dat de schoenen binnen drie weken binnen zouden komen maar ze zijn er nog steeds, we hebben al een paar mails gestuurd maar daar word niet op gereageerd, we zijn nu dus 63,50 kwijt door deze nepsite. ik raad je dus ook aan om naar een betrouwbare site te gaan en met je creditcard te betalen want dan krijg je je geld terug....