Weet iemand een site waar ze grote maten korte damesjacks/jassen verkopen maar die wel langer zijn dan de gangbare lengte?

Ik wil een korte jas met een lengte van ongeveer 90 cm. De meeste jassen/ jacks zijn niet langer dan 80 cm en dat vind ik net iets te kort.
En ik kan en wil geen 200 euro of dergelijke betalen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Kijk eens op bonprix.nl, daar hebben ze grote maten jassen in langere lengtes.