Is er garantie op mijn uggs?

Ik ben verknocht aan mijn uggs ( ze zijn echt ) maar nu is de achterkant gescheurd mijn vraag was of ik hier na nog geen jaar nog garantie op krijg

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Mode
1.6K

Antwoorden (3)

Nee, op kleding heb je geen garantie. Als ze na een paar dagen kapot gaan kun je nieuwe eisen, maar zoals je zegt draag je ze al een jaar dus heb je geen recht op nieuwe of een gratis reperatie.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je hebt altijd garantie op productie en fabrieksfouten. Hoe lang dit is, is per merk en product verschillend. Als jij je Uggs bijna een jaar gedragen hebt is dit simpelweg slijtage en slijtage valt nooit onder de garantie.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
soms heb je wel garantie ik had het bij mijn new balance nieuwe gekregen maar het is dan wel handig als je de bon nog hebt anders doen ze het vaak niet en wel naar de zelfde winkel gaan waar je ze gekocht hebt