Ik wil graag keepers handschoenen kopen maar weet niet hoe de maten zijn. Wie kan mij helpen?

Mijn normale kleding maat is S of M, wie kan mij helpen? Ik snap die maten echt niet

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Junioren of senioren?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Tegenwoordig wordt er heel veel uitgelegd op internet over het meten van je maat keepershandschoenen. www.keepable.nl heeft zelfs een filmpje hoe meet ik mijn maat keepershandschoenen, een blog waarin ze beschrijven hoe je de maat keepershandschoenen kunt meten en een handig stappenplan. Check de links voor alle informatie. Bronnen:
- https://www.keepable.nl/maattabel-keepershandschoenen

Antwoorden (2)

handschoenen lopen van maat 6 tot maat 12 en het is de omtrek van je hand net boven je duim. zie het schema
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ga naar de sportwinkel! Ze zullen ze je helpen! Ze zullen je alles uitleggen. En ze kunnen je dingen aanraden. Duosport/intersport, Perry Sport etc.