Kan er taille gemaakt worden in een jas?

Ik heb een vet gave jas gekregen. Helaas heb ik heel brede schouders. Daardoor kan ik helaas geen mooie dames jsssen vinden.

Ik heb dus een mooie herenjas gekregen. Maar deze heeft totaal geen taille en is dus erg wijd rond mijn middel.

Kan dat ingenomen worden zonder dat de schouderpartij word aangepast?

9 jaar geleden
in: Mode
4K
Rieneke1
9 jaar geleden
Ga het gewoon eens vragen bij zo'n diamanten schaar /turks kleermakerswinkeltje.
Daar hebben ze gouden handjes, en het is goed te betalen.
Ivana
9 jaar geleden
Ja dat kan, maar houd er rekening mee dat de sluiting van een herenjas de andere kant op is: de overslag is van links naar rechts. Als je dat geen probleem vindt....Maar het valt wel op natuurlijk.
HeerVoldemort
9 jaar geleden
Nee dat maakt me echt geen zak uit. Ik denk ook niet dat het veel mensen zal opvallen. Ik zelf kijk nooit naar hoe iemands jas zit dicht geknoopt. Ik heb ook nooit begrepen wat daar het doel van is.

Het beste antwoord

Ja zeker. Als je het zelf niet kunt, ga dan naar een atelier als de Gouden Schaar of een dergelijke zaak. Vraag wel prijsopgave. Het is handwerk dat ze voor je doen en kost dus wel een en ander. Tailleren is heel makkelijk te doen voor een naaiatelier.