Ik ben 16 en wil een tattoo, wat is de beste plek op een nog verder groeiend lichaam ?

Ik wil graag een tattoo , maar ben pas 16 jaar . Aangezien ik de tatoeage nu graag zou willen hebben omdat het een belangrijke waarde heeft voor mij zou ik het graag op een plek waar het niet kan meegroeien. Ik ben dus nog 3 a 4 jaar in de groei. Ik weet toevallig dat mijn voeten niet meer groeien . Is dat de geschikte + mijn enkel ? Of is er nog een andere plek om een groeiend lichaam waar een tatoeage niet kan meegroeien ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Mode
1.4K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dan wacht toch nog een paar jaartjes? Dan is je lichaam uitgegroeid. En het zetten kan altijd.., moet niet ala minute.

Antwoorden (1)

Hoi!

Om te beginnen wil ik je aanraden om echt heel zeker te zijn van je zaak, zoals je weet is dit iets blijvends en kan je er altijd spijt van krijgen. Ik zou in elk geval aanraden om de tattoo- als je er zeker van bent- te laten zetten op een plek die je niet de hele tijd ziet. Zelf heb ik er ook 1 op mijn 15e laten zetten met toestemming op mijn schouderblad. Dit wilde ik al heel lang en heb er uiteindelijk gelukkig nog geen spijt van gehad. Je lichaam kan altijd nog groeien, misschien niet meer in de lengte maar wel in de breedte, dus de plek waar je hem wilt zetten is geheel aan jou maar op je onderrug/schouderblad lijkt mij in de eerste instantie de beste keus, maar niemand kan dit voor jou bepalen!

Groetjes!