hoe strik je lederen veters zonder dat ze vanzelf losschieten?

Ik heb schoenen gekocht met lederen veters, maar zodra ik deze gestrikt heb en ik loop er even mee schieten de veters los. Is er een knoop waarbij de ledere veters wel blijven zitten?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Mode
2K

Het beste antwoord

Hier is een leuke TED-talk over geweest. Het komt erop neer dat je één bepaalde lus precies andersom moet leggen. Zie het filmpje!
http://www.ted.com/talks/terry_moore_how_to_tie_your_shoes?language=en
bamibal
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De knoop die het simpelst is uit te leggen is gewoon een 'normale' strik en hier dan nog eens een knoop inleggen, vaak blijven ze dan wel zitten, ook met leren veters.