Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan je, als man, je haar goed in model houden zonder een haar vol wax of gel te hebben?

Mijn haar blijft namelijk niet in model (net geen bloempotkapsel en op mijn voorhoofd naar rechts), tenzij ik veel gel of wax en/of haarlak er door heen gooi. En dat ziet er vrij lelijk uit.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
8.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Door het in een zo kort mogelijk model te laten knippen, want dan zullen regen en wind de minste invloed op je kapsel hebben.

Je zult er normaal gesproken weinig anders aan kunnen doen, de een heeft nou eenmaal dun haar wat alle kanten op waait en een ander eeen stevige bos die bij wijze van spreken een orkaan kan doorstaan.

Het beste is om advies aan je kapper of eens een hele andere kapper te vragen of dat uberhaupt met jouw haar mogelijk is.
(Lees meer...)
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

kaal scheren ( als dat staat, is bij bepaalde mannen met ideaal hoofd ervoor erg sexy)
met de tondeuse erover.
lang laten groeien en een staart.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Andere kapper proberen die er een ander model van maakt. Kan wel schelen
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij kiest zelf voor dit haar, een andere kapper kiezen heeft daar niets mee te maken.
Terug naar de kapper, en een goed advies vragen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vochtig maken met water, en dan in model doen. Als laatste een klein beetje haarspray om het in model te houden
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Fohnen is ook een optie
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Juist minder gel of wax gebruiken en niet samen. Dan word je haar zwaar en doet het niet wat je wilt. Je kunt ook proberen het eerst in model te fohnen en vervolgens een sterke gelspray gebruiken. Ik heb zelf als meisje lang haar en mijn haar kan ik half rechtopzetten met de gelspray van Taft (ultrastrong)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding