Waar kan je een juichpak kopen tussen de 10-15 euro?

Hij is namelijk uitverkocht en op marktplaats erg duur ( 25 euro ).

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Mode
Frimu2
9 jaar geleden
€25,- voor een pak te duur.....moet je eens een pak bij suit suppley kopen om in te gaan juigen....das pas duur. Maar goed voor een Donders pak.....is eigenlijk een euro al te veel...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Over een week of wat worden ze wrs veel goedkoper ;-)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Vragen binnen de familie/vrienden/kennissenkring of iemand een juichpak aan je wil verkopen. Of een bod voor die prijs op Marktplaats doen en hopen dat men tegen jouw bod wil verkopen. Waarschijnlijk kun je na het WK die pakken veel goedkoper krijgen ;-)

Antwoorden (1)

De juichpakken zijn zoals je zelf al aangeeft erg populair en nog amper te verkrijgen. Een andere goede en redelijk veilige plek dan marktplaats is er niet. Misschien kan je het overkopen van je buurman, familie of vrienden. Maar er is geen site of bedrijf die deze juichpakken voor 10-15 eur verkoopt.