Welke model bril van Lafont is dit ?

Ik heb een aantal jaren geleden een bril van LaFont gekocht maar de opticien bestaat niet meer. Wie weet welk model bril dit is ? en waar kan ik hem krijgen ?

Alvast bedankt !

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Mode
Ritsuka
9 jaar geleden
Vaak stat er een soort code op de pootjes, aan de kant die bij je hoofd zit (binnenkant)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt voor je reactie. Die code kan ik niet meer zien. Er zat nog een soort schildpad achtig omhulsel over de pootjes maar die zijn er af ;-)

Het beste antwoord

Het zou een Grant of een Gatsby kunnen zijn. Zie http://www.lafont.com/collection-orsay,_concerto,_grant_et_gatsby_205.html
Amadea
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt voor je reactie. Ik heb gekeken maar ik denk dat het een ouder model is. Wie o wie heeft er kennis van de oudere collectie ?