Kan ik de bruine bandjes van mn zomerschoenen zwart maken met zwarte schoensmeer?

Of slijt dat er af of verpest ik ze zo?
Of weet iemand misschien een andere manier.

Toegevoegd na 3 minuten:
Het zijn leren schoenen,de bandjes ook.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb het laatst gedaan met witte schoenen en bruine schoensmeer. Werd wel wat vegerig, maar het kan wel min of meer.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik denk dat het minder opvalt met zwart op bruin,dat vegerige bedoel ik ;-)
Ik ga het gewoon proberen!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Klopt, ligt wel net aan de kleur bruin. Maar ik denk dat het kan.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
En als het niet lukt of mooi is kun je bij de schoenenwinkel zwarte schoenverf kopen,dan is het permanent.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Schoenverf? Bummer, ik wist niet dat dat bestond... Mijn witte laarzen die ik bruin had proberen te maken net weggegooid!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja hoor,dit bestaat al heel lang,voor zover ik weet van Tana,maar deze kon ik niet zo snel vinden,wel een andere. http://www.hetschoenmakertje.nl/schoenverf/1002-indringverf.html?cid=19

Antwoorden (1)

Bruin is heel makkelijk zwart te maken, idd met zwarte schoensmeer. Als je dat blijft herhalen is het goed. Doe je het maar een keer, is het niet effectief genoeg.

Of je ze verpest is een kwestie van smaak. Het zijn bruine bandjes en als jij ze mooier vind in het zwart: prima toch.

Doe je best!

Toegevoegd na 1 minuut:
Daar ging ik ook van uit van leer.
Dus dat verandert mijn antwoord niet.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
O echt,ik kan het gewoon zo doen?
Bedankt voor je snelle antwoord.
Ik ga het zo meteen doen!^.^
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja hoor, geen probleem.