Hoe heet dit soort jasje en waar zijn ze te koop?

Zie deze foto: http://www.lyst.com/clothing/moschino-military-look-wool-jacket-black-1/
Ik zie als Engelse titel 'military' staan, maar als ik op internet rond ga zoeken zie ik vooral leger-groene jacks, ik doel echt op die knopen en die losse 'touwtjes' waar die knopen aan zitten.
Heeft dit jasje een Nederlandse naam?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Ik heb net even gegooled en op ' dames colbert militair look' krijg je redelijk wat links naar online winkels. Heb er alleen niet zo gauw een gezien met die touwtjes maar wel n aantal anderen die er redelijk op lijken. Succes;)

Toegevoegd na 1 minuut:
Oeps vraag niet helemaal goed gelezen, dacht dat je er een zocht:p gewoon een net collbert voor vrouwen met idd een leger look