Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik deze Nike air Max one kopen of bestellen?

Ik heb deze air Max one op internet gevonden en vind ze erg leuk, maar waar kan ik deze bestellen en welke site is betrouwbaar?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Mode
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Dit is de link waar je die schoenen kan kopen.
http://www.shoes-rooms.nl/women-air-max-1-shoes005-p-1864.html

Ik heb hier ooit mijn schoenen gekocht. Goede prijs, snelle levering.
Een topservice.
Je kan hem ook makkelijk terug sturen als je de verkeerde hebt.

Veel succes verder!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Beste Mdekker9,

Vaak bieden veel sites deze schoenen aan, maar soms heb je ook sites te pakken die ze voor 49,- euro verkopen. Vaak zijn deze nep en van slechte kwaliteit.
Ik heb ooit bij Zalando Nike Air 1 besteld en zijn goed bevallen, alleen ben ik erachter gekomen dat ik nogal brede voeten heb, dus heb ik de schoenen teruggestuurd.. Meteen 7 dagen daarna die 100,- euro terug op mijn rekeningen gestort gerkegen! Maar ik ben even wat aan het zoeken geweest en heb de schoenen gevonden die jij zocht..

Ik weet natuurlijk niet welke maat je hebt, maar deze zijn 70 euro.

Kijk anders even op Google naar Nike Air Max 1 roze wit, zit die van jou vast wel bij! (:

Luuk!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oke dankjewel! Tof dat je voor mij op zoek bent gegaan! Ik vond 40€ ofzo zelf ook erg weinig! Nogmaals dankjewel!!!!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding