Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kun je een versleten hak zelf repareren?

Ik heb hakken en ze zijn nog goed, alleen ik kom er net achter dat de hak versleten is, dus ik loop op de spijker.. Alleen om het naar een schoenmaker te brengen is het te laat voor, ik moet ze over twee dagen aan.. Hoe kan ik dit zelf repareren? Ergens een nieuwe hak kopen ofzo?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
2.7K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
hoezo te laat: google op "schoenmaker klaar terwijl u wacht" en je woon of werkplaats en je vindt er misschien een in de buurt.
http://quickshoeservice.nl/hoewerken/

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

De schoenmaker verkoopt ook losse hakken. Die kan je met kleine spijkers er onder bevestigen. Die hakken zijn altijd overmaats dus moet je bij slijpen. Als het opmaat geslepen is moet je de kale delen op kleur brengen. Daarna moet het netjes gepolijst worden. Uiteraard heb je daar wel die speciale schoenmakers machine voor nodig. Al je toch bij de schoenmaker bent vraag hem dan of hij het even met spoed voor jou in orde kan maken. Als je het vriendelijk vraagt zal hij dat zeker doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding