Weet iemand de naam van een losse kraag? (zie uitleg)

Ik zag laatst in een film een gast die aan het bedienen was in een restaurant.

Hij had alleen een broek aan en een blote buik. Maar om zijn nek een kraag van een blouse en om zijn polzen van die boorden van een blouse.

Bestaat dit echt, en hoe heet dat dan?

11 jaar geleden
in: Mode
2.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens mij heten die losse boorden 'losse manchetten' en die kraag een 'losse overhemdboord'.

Het beste antwoord

Ik heb niet echt verder gezocht naar een naam. Maar ik moest meteen aan een chippendale denken. En ze verkopen het ook nog gewoon. 6,90 heb een link van de site. Grappig hoor! Dus gewoon op chippendale kleding zoeken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Bedankt Clarissa1985, De naam heb ik nu niet meer nodig.
Ik wilde de naam weten om het te kunnen bestellen, maar dat gaat zo ook lukken.