veel in de regen lopen zij men vroeger altijd
daar gaat je haar van krullen
Voor krullen zul je toch een permanentje moeten doen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wanneer je steil haar hebt krijg je echt geen krullen van de regen...
Nee, bestaat geen gel voor, idd een permanentje nemen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je krijgt er geen pijpenkrullen van, maar het kruidvat huismerk heeft een wax-achtig product wat de krul wel hebt te onstaan, je krijg er in ieder geval slag en volume van.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kan alleen maar meer slag krijgen als je al 'n slag van jezelf hebt. Anders is mijn advies krullen kopen bij de kapper..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sluik haar heeft een ronde doorsnede, hoe platter de doorsnede hoe sterker het krult. Zolang je je haren niet plat krijgt blijft het tobben. Een permanentje zal wel het hoogst haalbare zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zoiets bestaat niet. Draai 's avonds papillotten in je haren en de volgende dag heb je mooie krullen. Beetje wax erin en het blijft een dag zitten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als dat zou bestaan zou ik een voorraad aanschaffen maar ik hoop dat het ooit eens wordt uitgevonden.
Voorlopig dan toch maar aan de permanent of een pittige coupe laten knippen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als man zijnde niet de ervaring hier mee, maar wat ik hoor van mensen is dat 'Frizz-Ease Hair Serum' goed werkt. Je kent het vast van de reclame;
nat haar insmeren, droog föhnen voor stijl haar of op laten drogen voor krullen.

Ik weet niet of je het al eens hebt geprobeerd, maar het lijkt me het geld en de moeite waard. Nee heb je.

Dit is te kopen bij o.a. DA en Etos.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, er is geen gel waarvan je vanzelf krullen in glad haar krijgt.
Wat je wel kan doen is
Gel, of versteviger, of schuim of bier in je haar.
Dan met papilotten, of krulspelden of pijpenragers of elastiekjes een heleboel opgerolde strengetjes in je haar maken. Goed laten drogen.

Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je al een beetje slag van jezelf hebt, kun je dat extra accentueren met allerlei krullen-boosters. Als je steil haar hebt, ben je aangewezen op permanentjes of watergolven.
Wat goed werkt als je af en toe eens een bos krullen wil, is 'Hot Sticks': te verwarmen papillotten die je in droog haar inzet. Pak een lok haar, doe er een flinke wolk haarlak op, zet de papillot in, laat ongeveer 10 minuten zitten. Doe dit met je hele hoofd. Daarna alle papilotten er weer uit en nogmaals flink sprayen. Na 20 minuten prutsen heb je een tijdelijke bos krullen. Niet flauwvallen van de haarlak en niet mee in de regen lopen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik gebruik daar naturel though voor. Haal je bij de surinaamse toko. Ik heb dan wel kroes haar, dus gewoon gel erin en het krult. Weet niet of het bij andere haar type ook werkt.