Nee. Als je uitschiet, wat niet zo moeilijk is, heb je geen wenkbrauwen meer en ik denk niet dat je dat wil..?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Scheren lijkt me niet verstandig, gebruik anders dit trucje:
http://www.youtube.com/watch?v=SEmnybkgjwY
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je eraan begint, moet je het altijd blijven doen.
Ze gaan wilder en harder groeien als je ze een tijdje hebt geschoren.
En persoonlijk vind ik het geen 'porum'...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, dat is niet verstandig. Als je uitschiet heb je geen wenkbrauw meer. Ze worden ook dikker als ze weer terug komen..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, scheren is niet verstandig.

Als je het heel voorzichtig doet kun je ze beter een beetje epileren.
Goed kijken hoe het moet en vooral niet te rigoreus te werk gaan.

Ik ben daar mee begonnen toen ik 15 was en na 40 jaar mee opgehouden omdat toen pas de haren niet meer terug kwamen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tekemn de wenkbrauw met oogpotlood zoals je hem hebben wilt en epileer alle haren erom heen weg... das netter dan de wildgroei van een weggeschoren wenkbrauw... kijk maar naar mijn wenkbrauwen voor het resultaat;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeker niet, zou ik niet aanraden!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, wenkbrauwen zitten er niet voor niets. Ze hebben een functie. Ze voorkomen dat regen en zweet vanaf je voorhoofd in je ogen druppelt.

Maar je kunt ze wel bijwerken. Uitstekende haren kun je knippen, wegscheren of epileren.

Als ik naar de kapper ga, scheert hij gratis mijn wenkbrauwen indien nodig, als extra service. Hij plaatst er dan een kam overheen, en de haren die er uitsteken scheert hij dan langs de kam weg.