Waar kan je goedkoop en betrouwbaar een obey snapback kopen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
1.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Er staan er veel op ebay, het is best betrouwbaar. Als je de beschrijving maar leest, en de juiste maat kiest. (Als er verschillende maten zijn) als het niet binnen komt krijg je je geld terug.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
okee bedankt Mikelhamar!
ik heb even gekeken maar ze hebben helaas niet degene die ik zoek :(
heb je misschien nog een suggestie?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je zou eventueel ook kunnen kijken naar snapbackcapsnederland.nl ,
Maar ik heb hier verder geen ervaring mee...
Veel succes in ieder geval.

Het beste antwoord

Hallo via deze winkel vind je heel wat Obey snapbacks,
Je kan ze eenvoudig bestellen aan een goede prijs.
Klik op de bijgevoegde link en geef bij de zoekfunctie OBEY in en j vind ze vanzelf.

http://www.londonshop.nl/mode/?tt=10044_12_75899_&r=%2F

Veel plezier ermee :-)